「ほっ」と。キャンペーン
ブログトップ

グレイト☆ダイアリー

mushooming.exblog.jp

グレイトマッシュルーミングの日記帳です。

とうとう夜が明けた。。。

先日3月1日をもちまして、個展『Midnight mushrumps』展が終了しました。
お越し頂きました皆様、ありがとうございました☆
お買い上げ頂いた皆様、お届けまで今しばらくお待ちください!!
そして買いたかったのに買えなかった皆様、本当に申し訳ございません!がんばりますっ!!

皆様とねじまき雲のお二人のおかげで本当に奇怪な展示を行う事ができました♪
ここで少しだけ、『Midnight mushrumps』の雰囲気を動画で撮ってみたのでご覧下さい♪

今回は星空を作りたい!と、こんな物を作ってみましたが、見ようによってはホタルのようにも
見えたり、他では中々出来ない展示にかなりの達成感を感じてしまいましたっ!!

みなさま、今回の個展はいかがだったでしょうか?
私の魔法はこれで終わり。また日が沈むまで少し眠るとします。
それでは次回の幕が開くまで、おやすみなさい.zZ
 
 
[PR]
by great-mushrooming | 2016-03-03 17:04 | イベント | Trackback | Comments(5)
トラックバックURL : http://mushooming.exblog.jp/tb/22556381
トラックバックする(会員専用) [ヘルプ]
※このブログはトラックバック承認制を適用しています。 ブログの持ち主が承認するまでトラックバックは表示されません。
Commented at 2016-03-17 23:44 x
ブログの持ち主だけに見える非公開コメントです。
Commented by great-mushrooming at 2016-03-19 11:48
CSTさん
コメントありがとうございます。
個展はまた5月にも行いますので、宜しくお願い致します。
m(u_u)m
Commented by Anna at 2016-04-03 19:47 x
Hi! I am currently visiting Japan and have been trying to find your lamps everywhere! I am very much interested in having a look and purchasing some art. Would it be possible to meet with you? I will be in Tokyo on the 7th and 8th of April and am excited to see your work. Many thanks, Anna.

Sorry for posting on your blog, I didn't know how else to contact you. As I said, I'm very interested to see your art.
Commented by great-mushrooming at 2016-04-04 02:38
Annaさん
Thank you for your comment.
7 th, 8 th, I have been open.
If you come to, in the bottom right corner of the comment window by pressing the
『□ 非公開コメント』(private comment)
button, please write your contacts.
Incidentally I do not speak English.
Commented at 2016-04-04 09:23 x
ブログの持ち主だけに見える非公開コメントです。